vrijdag 23 september 2011

De eerste pagina

Jarenlang blogde ik via gervander.web-log. Helaas na bijna zes jaar ziet het er naar uit dat ik afscheid moet nemen van dit adres. Een migratie naar eennieuw adres kost zoveel tijd. Al meer dan vier weken ben ik uit de lucht. Daarom heb ik besloten om elders een nieuw blog aan te maken, met een nieuwe naam en titel.

Onder http://gervander.blogspot.com ben ik te vinden. Vanaf nu zal mijn blog ook een titel hebben: De omgevallen boekenkast. Deze titel komt van een boek van Hans van Straten uit de Privé Domeinreeks dat in 1987 verscheen.
Ook een schilderij van Kandinsky bij mijn vorige blog is hier niet meer zichtbaar. Ik heb gekozen voor een ander schilderij van Kandinsky als start.
voor mij een schilderij van bijzondere betekenis. Maar, de beleving van kunst is subjectief, dus als u het niet mooi vindt.... Tja.
Wat ook jammer is, is dat veel van mijn oude berichten zijn verdwenen. Misschien kan ik e.e.a. nog terughalen. Dat is dan meteen ook de stimulans om weer verder te gaan en met nieuwe berichten te komen.
Een ding is zeker, ik heb er weer zin in!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten